دانلود فیلم | دانلود فیلم ایرانی | فیلیم

کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود سریال عاشقانه فصل دوم با کیفیت 1080p

دانلود سریال عاشقانه فصل دوم با 3 کیفیت متفاوت به زودی…

نام اثر: سریال عاشقانه فصل دوم

کیفیت: Full HD 1080p – HD 720p – 5stars

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سریالی

محصول: کشور ایران

موضوع: اجتماعی | عاشقانه

کارگردان: منوچهر هادی (زادهٔ ۱۳۵۱، تهران)، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران است. منوچهر هادی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش به نام «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است.از جمله سوابق هنری منوچهر هادی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰) و من سالوادور نیستم (۱۳۹۴) اشاره کرد.

بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، مهناز افشار، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، با حضور حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی، با معرفی سارا رسول زاده

سال تولید: 1396

مدت زمان: میانگین هر قسمت 60 دقیقه

خلاصه داستان: این سریال روایتگر چند خانواده با قصه‌ها و مشکلاتشان می‌باشد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را دارد …«عاشقانه» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد… .

منوچهر هادی: با شناختی که از سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور داریم، طبیعتا « عاشقانه ملودرام خوبی از آب در می آید، مخصوصا در اینجا از حساسیت ها و خطوط قرمز تلویزیون هم خبری نیست. ماجرا از ورود یک زن به رابطه میان چند خانواده شروع می شود و ظاهرا با ورودش همه چیز به هم می ریزد.



بزودی...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی